Télécharger l'APK compatible pour PC
Télécharger pour Android | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
↓ Télécharger pour Android | Zoho Corporation | 1 | 3 | 2.2.16 | 4+ |
SN | App | Télécharger | Rating | Développeur |
---|---|---|---|---|
1. | radar | Télécharger | /5 0 Commentaires |
|
2. | radar | Télécharger | /5 0 Commentaires |
|
3. | radarme | Télécharger | /5 0 Commentaires |
En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Radar for Zoho Desk sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Radar for Zoho Desk dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Radar for Zoho Desk dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
Radar for Zoho Desk Sur iTunes
Télécharger | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
Gratuit Sur iTunes | Zoho Corporation | 1 | 3 | 2.2.16 | 4+ |
Using this app, both help desk managers/admins and customer support agents can easily manage workload and track performance anywhere, anytime from the convenience of their mobile devices. "cette application for Zoho Desk" is a helpdesk productivity app that provides a quick overview of vital customer service stats. Stats related to ticket resolution time, customer happiness, live traffic, and individual agent stats power this app. Users can sign-up with a 15 days FREE Trial on any of the editions and subsequently they can upgrade to the plans to utilise more benefits. * Any unused portion of a free trial period, if offered, will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication, where applicable. Following are the 3 plans that we’ve supported in the cette application app: Standard, Professional & Enterprise. While managers/admins can view these stats for all agents, agents can view only those pertaining to themselves. We’ve allowed users to subscribe/upgrade to paid editions. * Subscriptions can be managed and auto-renewal can be turned off by going to the user's Account Settings after purchase. * Reply to tickets, chat with agents, and post announcements from within the app. Users can either choose to opt for a Monthly or a Yearly subscription. * Stay clued-in to team conversations through the Team Feed, even when you're away from your desk. Discounts will be applied for the annual plans for the respective edition. It brings anomalies to your notice instantly and helps identify bottlenecks even before they arise. * Choose the statistics you want to keep an eye on. * Set pre-defined standards to the chosen metrics, and get notified when there's any deviation from them. * Customize the look and feel of the app, just the way you want it.