Télécharger l'APK compatible pour PC
Télécharger pour Android | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
↓ Télécharger pour Android | James John Group, LLC | 0 | 0 | 3.1.6 | 4+ |
SN | App | Télécharger | Rating | Développeur |
---|---|---|---|---|
1. | Hidden Objects: Time Crimes | Télécharger | 4.3/5 1,170 Commentaires |
Rolltower Studios |
2. | Supermarket Mania Journey: A Time Management Adventure | Télécharger | 4.6/5 1,097 Commentaires |
G5 Entertainment AB |
3. | Time Mysteries 2: The Ancient Spectres | Télécharger | 4.1/5 352 Commentaires |
Artifex Mundi |
En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Time Tracker with Alto sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Time Tracker with Alto dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Time Tracker with Alto dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
Time Tracker with Alto Sur iTunes
Télécharger | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
2,29 € Sur iTunes | James John Group, LLC | 0 | 0 | 3.1.6 | 4+ |
Time Tracker with Alto is an intuitive timer tool that lets you manage, track, and record billable hours for all your clients. Use the Invoice & Estimate with Alto companion app to manage your estimates, invoices, payments, and more, and sync it all in the cloud for automatic and seamless integration between devices. For companies and individuals that bill hourly, Time Tracker with Alto lets you track and record time for all your clients. Share responsibilities with your team members to allow them to track hours, send estimates, and bill clients. Cloud-based time logging and invoicing delivers the ideal solution for all types of businesses, including landscapers, movers, cleaning services, painters and interior decorators, musicians, graphic and web designers, and education consultants. Stripe, Square Cash, and PayPal integration let you accept credit cards, debit cards, and PayPal payments directly from the invoice page sent to the client. Dropbox, GitHub, and Photos integration let you reference files, receipts, images, code commits, and GitHub issues right in your invoice & estimates. Get reminded to invoice clients when you have hours to bill. Address Book integration lets you import contact information for each client fast. The Notes section lets you give clients special instructions like wire transfer details. Start your free account today to log and manage your working hours. Press and hold on the app icon for fast invoice/estimate creation or to quickly log working hours. At the end of a billing cycle, you can directly import your hours into invoices. No need to spend hours typing out redundant information. Our team is here to make your experience using Timer with Alto the best it can be. Alto makes cloud-based invoicing tools for iOS. • Cloud storage of data ensures seamless functionality between all your device. Our apps are built to make running your small business easier, faster, and mobile. Receive notifications when you've been paid.