Télécharger l'APK compatible pour PC
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En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer VEngine sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez VEngine dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera VEngine dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
VEngine Sur iTunes
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Gratuit Sur iTunes | haining xu | 0 | 0 | 1.2.2 | 4+ |
cette application is a 3D game engine, The underlying code is built by C++ and game logic is written using Swift, It has an efficient and lightweight rendering architecture and collision detection system as well as an easy-to-use programming interface, Anyone who has mastered Swift can easily get started and implement game logic with the least amount of code. cette application currently only supports macOS and iOS, But in the near future it will support all mainstream platforms, Implementing "write once, run anywhere" using Swift language. 4.The creative Material Scripting System writes cross-platform material through the material scripting language, avoiding writing platform related shader code. 3.Support for writing game logic modules using Swift. 5.The creative Agent System organizes and manages logic modules to make the organization of game logic clearer. 8.The dynamic Lighting System supports three types of lights: parallel light, spotlight, and point light, enabling dynamic soft shadows based on ESM. 9.Support COLLADA file format, can directly import COLLADA model, material, texture into the resource system. 14.The abstraction layer of the graphics API, in order to support multiple graphics APIs, currently supports OpenGL and Metal, and will support OpenGL ES, Vulkan, and DirectX in the future. 7.Built-in an efficient lightweight Collision System that eases the burden on physical systems and facilitates performance optimization. 6.Powerful layered Animation Manager that enables weighted blending of multiple animations to achieve smooth transitions. 1.Cross-platform, supporting iOS outside of another mainstream mobile platform. 2.Fully concurrent architecture that maximizes hardware performance.