Télécharger l'APK compatible pour PC
Télécharger pour Android | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
↓ Télécharger pour Android | Roster Elf Pty Ltd | 0 | 0 | 1.8.6 | 4+ |
Rechercher des applications PC compatibles ou des alternatives
Logiciel | Télécharger | Rating | Développeur |
---|---|---|---|
![]() |
Obtenez l'app PC | 0/5 0 la revue 0 |
Roster Elf Pty Ltd |
En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer RosterElf sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez RosterElf dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera RosterElf dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
RosterElf Sur iTunes
Télécharger | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
Gratuit Sur iTunes | Roster Elf Pty Ltd | 0 | 0 | 1.8.6 | 4+ |
We love being able to view employees photos to put a face to names as well as the fact we can easily see their availability to work live and action any requests they have easily through cette application's exceptional app. "cette application has developed a rostering system that is spot on! We have been using cette application to handle rostering Team Holiday's 250+ and growing casual workforce for some time. cette application has also saved us considerable money with the smart but simple labour budgeting tool, which helps us be efficient about where we need staff resources. cette application was created by business owners for business owners to take the hassle out of rostering and managing staff. 1000’s of businesses around the globe use cette application to make the job of managing employee rosters, time and attendance and payroll easy. cette application On The Go is a complementary app that enables managers and employees to use cette application from the convince of their smartphone, anytime, anywhere. If you are in the hospitality game, I have no hesitation in recommending cette application. The app also includes a GPS Time Clock to enable customers to have their employees clock in and out from shifts directly from their personal smartphone devices. Staff love the system too as they feel they have control over when they can work, and we find we can now easily share available shifts amongst the team. Our foundation is a magically simple, cloud-based software which makes the setup and ongoing scheduling of your employees easy and intuitive. “Improvements in efficiency were immediate and the user friendly system was quickly embraced by all AQWA employees. “cette application is a life saver. “What used to take me or my managers three to four hours per week is now taking under 5 minutes.