Work Hours Tracker: Timesheet sur PC image

Télécharger Work Hours Tracker: Timesheet sur PC


  • Catégorie: Business
  • Version actuelle: 10.0
  • Dernière mise à jour: 2025-03-11
  • Taille du fichier: 89.13 MB
  • Développeur: EverAppsLLC
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7

Télécharger l'APK compatible pour PC


Télécharger pour Android Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
↓ Télécharger pour Android EverAppsLLC 0 0 10.0 4+

Work Hours Tracker: Timesheet pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

           


Bonne nouvelle! Une application Windows comme Work Hours Tracker: Timesheet est disponible! Télécharger ci-dessous:

SN App Télécharger Rating Développeur
1. WorkingHours — Time Tracking / Timesheet WorkingHours — Time Tracking / Timesheet Télécharger 4.6/5
236 Commentaires
T. Partl
Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser Work Hours Tracker: Timesheet sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Work Hours Tracker: Timesheet sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez Work Hours Tracker: Timesheet sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Work Hours Tracker: Timesheet dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Work Hours Tracker: Timesheet dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


Work Hours Tracker: Timesheet Sur iTunes


Télécharger Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
Gratuit Sur iTunes EverAppsLLC 0 0 10.0 4+

Work Hours Tracker: Timesheet Logiciel Aperçu

Whether you punch in for an hourly job, track multiple shifts, or just need a handy timecard solution, we’ve got you covered.  - Precision Timers: Track your hours down to the second—no more guessing how much overtime you’ve racked up.  Work Hours Tracker: Timesheet makes sure you never lose track of valuable hours again.  - Shift Workers balancing multiple schedules or variable hours.  Meet Work Hours Tracker: Timesheet—the ultimate app for accurately logging your hours, pay, and overtime.  - Integrated Worklog & Schedule: Manage multiple shifts, jobs, or timecard entries without hassle.  - Overtime Calculation: Keep tabs on extra hours effortlessly—know when you hit your limit.  - Payroll Insights: Track how much you’re earning on each shift for accurate paychecks.  - Daily, Weekly, or Monthly View: Quickly see your total hours, pay, or overtime to plan ahead.  - Custom Notifications: Set reminders so you’ll never forget to punch in, clock out, or review timesheets.  Flexible Worklog & Scheduling: Update your schedule or shift details anytime, anywhere.  - Built for Everyone: Ideal for hourly employees, contractors, freelancers, and business owners.  Start managing your shifts, pay, overtime, and schedule effortlessly—every day.  - Managers & Entrepreneurs eager to streamline team schedules and track labor costs.  Incorporate breaks, lunch pauses, or quick off-the-job tasks into your daily timesheet with ease.  - Hourly Employees wanting accurate timesheets for payroll.  Great for freelancers, gig workers, or anyone juggling multiple jobs.  - Detailed Worklog: Filter by job or shift to get a clear overview of your productivity and earnings.  - Timecard Organization: Everything in one place—no more paper timesheets or scattered spreadsheets.  - Fast Editing: Need to fix a late punch or adjust a clock-out time? Do it instantly—no complicated steps.  Perfect for tracking tips, project details, or other important info.  Perfect for lunch breaks, quick errands, or unexpected interruptions.  With the calculator-like precision of our timers and the convenience of on-the-go scheduling, it’s your all-in-one solution.  - Freelancers & Contractors needing a reliable job tracker to bill clients accurately.  Download now to see why so many people are making the switch from outdated spreadsheets to a modern, streamlined approach.  - User-Friendly Interface: No steep learning curve—jump right in and start tracking.  Life doesn’t stop just because you’re on the clock.  - Personalized Notes: Add memos about each shift or task.  - Smart Pause & Resume: Clock in, pause for a break, then clock back in with a tap.  - Cut the Stress: Automatic calculations mean fewer mistakes and more peace of mind.  For more information, visit our support page or check the in-app FAQ. 

keyboard_arrow_up