YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 sur PC image

Télécharger YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 sur PC


  • Catégorie: Business
  • Version actuelle: 4.2.5
  • Dernière mise à jour: 2025-01-03
  • Taille du fichier: 90.61 MB
  • Développeur: YOOV Internet Technology Limited
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7

Télécharger l'APK compatible pour PC


Télécharger pour Android Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
↓ Télécharger pour Android YOOV Internet Technology Limited 0 0 4.2.5 4+

YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

             

Rechercher des applications PC compatibles ou des alternatives


Logiciel Télécharger Rating Développeur
pour PC 2 YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 Obtenez l'app PC 0/5
0 la revue
0
YOOV Internet Technology Limited

Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 Sur iTunes


Télécharger Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
Gratuit Sur iTunes YOOV Internet Technology Limited 0 0 4.2.5 4+

YOOV WORK - 讓企業營運更順暢 Logiciel Aperçu

• Easy to customize the approval forms (such as leave application, expense reimbursement, etc.) with the template from the YOOV system.  YOOV WORK is an all-rounded HR management and workflow approval system, simplifying the repetitive daily routine and unleashing hidden efficiency.  • Flexibly adjust the leave categories (e.g. annual leave, compensatory leave & sick leave) and rules that are default within the system.  Our automation system progresses your work, providing clear analytic charts for employee management.  Any adjustment and leave balance will be recorded automatically by the system.  • Simply apply for the leave on YOOV WORK.  • Submit and approve approval forms anytime & anywhere on both desktop and mobile.  • Check the approval forms at a glance with organized working details from the submissions.  • You can check out personal attendance records and fill in missing records anytime.  • Saving time from calculating the leave balance as leaves is counted automatically.  You can check out the leave record anytime.  The rostering will be synchronized on the YOOV system.  • Have a clear view at a glance of data charts, gaining a better insight into resource allocation.  • Only takes a moment to calculate basic salary, MPF, commissions, allowances etc upon setting your preference on rules.  • Effortlessly customize attendance rules, compensation options and penalties.  • YOOV takes personal information security as the top priority.  You will get informed before the expiry of the leave days.  • Take a look at your payroll anytime, various e-reports including MPF remittance statements, tax returns and more are supported.  • No worries about the expiration of the leave.  All the data will be protected by banking standards encryption and stored in the cloud to prevent data loss.  • Have a better understanding of the company with a comprehensive analytical infographic showing the age, salary, and natural distribution of employees.  • Minimize human mistakes on rostering with detailed process recorded.  Over 11,000 clients and partners trust YOOV on management.  • Freely set approval forms, processes and approvers.  • No need to keep an eye on attendance records manually anymore.  • Quickly set rostering and multiple attendance groups in batch.  • There is a standard file format of 9 mainstream MPF suppliers so you can set up contribution rules freely.  • Quickly find the person in charge of the search function, improving communication efficiency.  • Take a few minutes to submit shift swapping requests via mobile app.  • To improve the efficiency, you can use any punch-in methods that are best suited for you such as GPS or WiFi.  • New employees can complete the onboarding process immediately without assistance from the HR department. 

keyboard_arrow_up