Notebooks – Write and Organize sur PC image

Télécharger Notebooks – Write and Organize sur PC


  • Catégorie: Productivity
  • Version actuelle: 12.3.1
  • Dernière mise à jour: 2023-11-06
  • Taille du fichier: 22.52 MB
  • Développeur: Alfons Schmid
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7
Note de l'utilisateur:

5/5

5
Basé sur 82 votes.

Télécharger l'APK compatible pour PC


Télécharger pour Android Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
↓ Télécharger pour Android Alfons Schmid 82 4.79268 12.3.1 4+

Notebooks – Write and Organize pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

                   


Bonne nouvelle! Une application Windows comme Notebooks – Write and Organize est disponible! Télécharger ci-dessous:

SN App Télécharger Rating Développeur
1. notebooks notebooks Télécharger /5
0 Commentaires
Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser Notebooks – Write and Organize sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Notebooks – Write and Organize sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez Notebooks – Write and Organize sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Notebooks – Write and Organize dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Notebooks – Write and Organize dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


Notebooks – Write and Organize Sur iTunes


Télécharger Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
7,99 € Sur iTunes Alfons Schmid 82 4.79268 12.3.1 4+

Notebooks – Write and Organize Logiciel Aperçu

• Write your documents in plain text and allow cette application to automatically handle lists, highlight and center the current line on screen, automatically insert closing characters for (, {, [, " and more.  • Assign Context tags to books and documents to create shortcuts that are accessible for a smart book at cette application' top level.  This may sound like a lot, but consider you have a few text fragments, randomly created, which you want to combine into a chapter of a book and saved as PDF or eBook; or a quick note sparks off an idea, generates a couple of tasks, each of which requires you to organize further research material; or you have business related documents which need to be separated from private diaries, records and files.  – cette application can even extract context tags from the contents of documents as you create them.  cette application is a writing app, a text and markdown editor, your personal Wiki and Zettelkasten, a file organizer, task manager, PDF and eBook creator and more.  • Use cette application' advanced editing capabilities to work on documents which are stored in other apps.  And when you move or rename documents, cette application makes sure the links remain intact.  • cette application stores all your documents as regular files in standard formats.  If you ever loose track, cette application' full text search helps you quickly turn up even the most hidden document.  When clicking a link to a document which does not yet exist, cette application suggests to create it.  • Link between documents in cette application.  • Use Markdown to create formatted documents from plain text.  – With cette application you handle these jobs easily without switching apps, and while remaining focussed and creative.  • Create formatted documents with styles, attachments, tables or checklists, and add a table of contents if you like.  With all that, cette application may quickly become your one and only app for everything you want to keep close at hand.  Nest books as deep as you like, there is no limit in cette application.  • Compile selected documents or the contents of whole books into a single document, an eBook or a PDF document.  • Import all documents and files you want to keep close at hand, no matter whether PDF, email, web pages, MS Office or iWorks, photos, videos, music and more.  cette application supports *MultiMarkdown* and its own flavor of *Discount*.  • For simple lists you can use checklists in formatted documents and Markdown.  “cette application is a wonderful App, which is so much better than the dozen other note apps I tried.  You are always in control of your documents, never need to worry about how to export them, and they remain compatible across devices and over time.  – Click any word in a formatted Markdown text and start writing at that position.  Choose between a variation of ready made document styles, or create your own, if you want.  • Turn books into task lists to display document as tasks which can be ticked off.  • Create as many books as you need to structure your projects and details.  • Use your Apple Pencil to sketch ideas or annotate images and PDF documents.  You can even create checklists (- [ ]) and tick them off in formatted view.  - Plain text is a universal format which can be used on any device without any specific software.  Syntax highlighting and a set of dedicated extra keyboard keys make Markdown editing easy.  Assign due dates and alerts, and divide projects into nested sub projects, which makes them easier to handle. 

App Avis


  • par ŒvŒ
    5

    Possibilité d’édition multi-formats au ToP

    + Évolution de la création ePub vraiment très intéressante + Résolution du transfert des documents vers la dernière version & de l’import de documents



  • par Stéphane Lefouf
    5

    Top appli pour GTD

    C’est ma base de mon organisation GTD. D’un côté ma gestion des tâches avec mes dans dossiers projets mes tâches et leur contexte et les documents de référence pour mener tout à terme. Synchronisation par iCloud. Ça fonctionne à merveille Recommandé pour GTD. SANS LES FIORITURES ET GADGET des app plus abouties certes mais dont la prise en main devient un projet en lui-même.


keyboard_arrow_up