Télécharger l'APK compatible pour PC
Télécharger pour Android | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
↓ Télécharger pour Android | Pinmicro K K | 0 | 0 | 1.0.0 | 4+ |
SN | App | Télécharger | Rating | Développeur |
---|---|---|---|---|
1. | edsense | Télécharger | /5 0 Commentaires |
|
2. | adsense statistics | Télécharger | /5 0 Commentaires |
En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer dSense sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez dSense dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera dSense dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
dSense Sur iTunes
Télécharger | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
Gratuit Sur iTunes | Pinmicro K K | 0 | 0 | 1.0.0 | 4+ |
cette application gives you detailed reports on the time spent by each employee in different areas so that you can conduct in-depth analysis of employee interests and demands to cultivate an improved work culture and increase employee loyalty. cette application lets you keep track of the movement paths of employees within the office premises so that you can analyse the time spent by employee during the office time. cette application is designed to let employers analyse every aspect of operation of an office including employee productivity, resource optimization, office space utilization and much more. With the intelligent analysis tools of cette application, you can analyse the resource utilization in office and plan accordingly to ensure minimal wastage of resources and proficient usage of office space. cette application lets you define allowed and restricted areas for employees within the building premises and gives you instant alerts if a person enters an unauthorized area. cette application helps you optimize the performance of your workforce by making sure that the right employee is at the right place at the right time. cette application lets you handle all the attendance tracking in the background, without any need to worry about filling in the logs or checking biometric scanners. Studies have proved that companies which practice efficient employee management strategies experience 22% higher revenue growth and 23% higher profit growth. Companies today are increasingly looking for ways to optimize employee management. Replace old-fashioned card punching and time logging with beacon smart cards. This in turn leads to optimum productivity and improved ROI.