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Télécharger Brainf*ck sur PC


  • Catégorie: Developer Tools
  • Version actuelle: 2.5
  • Dernière mise à jour: 2021-07-17
  • Taille du fichier: 7.89 MB
  • Développeur: macflash.ru
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7

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Brainf*ck pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

       


Bonne nouvelle! Une application Windows comme Brainf*ck est disponible! Télécharger ci-dessous:

SN App Télécharger Rating Développeur
1. brainf ck brainf ck Télécharger /5
0 Commentaires
2. Brainf*ck# Brainf*ck# Télécharger 4.8/5
19 Commentaires
Sergio Pedri
Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser Brainf*ck sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Brainf*ck sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez Brainf*ck sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Brainf*ck dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Brainf*ck dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


Brainf*ck Sur iTunes


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Brainf*ck Logiciel Aperçu

The Brain***k language uses a simple machine model consisting of the program and instruction pointer, as well as an array of at least 30,000 byte cells initialized to zero; a movable data pointer (initialized to point to the leftmost byte of the array); and two streams of bytes for input and output (most often connected to a keyboard and a monitor respectively, and using the ASCII character encoding).  Müller designed Brain***k with the goal of implementing it with the smallest possible compiler, inspired by the 1024-byte compiler for the FALSE programming language.  Müller's original compiler was implemented in machine language and compiled to a binary with a size of 296 bytes.  Brain***k IDE is an esoteric programming language created in 1993 by Urban Müller, and is notable for its extreme minimalism.  The language consists of only eight simple commands and an instruction pointer.  The commands are executed sequentially, with some exceptions: an instruction pointer begins at the first command, and each command it points to is executed, after which it normally moves forward to the next command.  The language's name is a reference to the slang term Brain***k, which refers to things so complicated or unusual that they exceed the limits of one's understanding.  A Brain***k program is a sequence of these commands, possibly interspersed with other characters (which are ignored).  As Aminet grew, the compiler became popular among the Amiga community, and in time it was implemented for other platforms.  The program terminates when the instruction pointer moves past the last command.  In 1992, Urban Müller, a Swiss physics student, took over a small online archive for Amiga software.  He uploaded the first Brain***k compiler to Aminet in 1993.  The program came with a "Readme" file, which briefly described the language, and challenged the reader "Who can program anything useful with it? :)".  The language consists of eight commands, listed below.  Brain***k simply requires one to break commands into microscopic steps.  A second version of the compiler used only 240 bytes.  Today, it is the world's largest Amiga archive, known as Aminet.  Several Brainf*ck compilers have been made smaller than 200 bytes, and one is only 100 bytes.  The archive grew more popular, and was soon mirrored around the world.  Müller also included an interpreter and some quite elaborate examples.  While it is fully Turing complete, it is not intended for practical use, but to challenge and amuse programmers. 

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