TimeTac - Work Hours Tracker sur PC image

Télécharger TimeTac - Work Hours Tracker sur PC


  • Catégorie: Business
  • Version actuelle: 4.16
  • Dernière mise à jour: 2025-02-17
  • Taille du fichier: 276.97 MB
  • Développeur: TimeTac
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7
Note de l'utilisateur:

5/5

5
Basé sur 5 votes.

Télécharger l'APK compatible pour PC


Télécharger pour Android Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
↓ Télécharger pour Android TimeTac 5 4.59999 4.16 4+

TimeTac - Work Hours Tracker pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

           

Rechercher des applications PC compatibles ou des alternatives


Logiciel Télécharger Rating Développeur
pour PC 2 TimeTac - Work Hours Tracker Obtenez l'app PC 4.59999/5
5 la revue
4.59999
TimeTac

Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser TimeTac - Work Hours Tracker sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer TimeTac - Work Hours Tracker sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez TimeTac - Work Hours Tracker sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez TimeTac - Work Hours Tracker dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera TimeTac - Work Hours Tracker dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


TimeTac - Work Hours Tracker Sur iTunes


Télécharger Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
Gratuit Sur iTunes TimeTac 5 4.59999 4.16 4+

TimeTac - Work Hours Tracker Logiciel Aperçu

Whether working hours, project time tracking, vacations, or absences, with cette application hours tracker you can record work time easily and quickly via browser, time clock or mobile app.  With cette application, you can safely and efficiently fulfil the working time tracking legal requirements and the EU-wide GDPR data protection regulations.  cette application is the ideal employee time management app for medium and large companies.  In Project Time Tracking, employees can book time for separate tasks, projects or customers.  Who is currently working on which task, absent, or working remotely or from the office today? In the status overview, you can see live working time and employees' absences.  Access various reports in both Working Time Tracking and Project Time Tracking.  • Optionally combine mobile time recording with GPS, NFC or geo-fences to be able to document time bookings based on location and project.  *** Please note that your employees can only use the app if you set mobile access in the cette application account for the respective user.  Plan tasks in advance in project time recording and assign them to your employees.  Our award-winning service and support teams will help you with the technical implementation of our time management software, including updates and any further maintenance.  *** The range of functions depends on the cette application modules used, individual account settings and user permissions within a company account.  cette application automatically calculates annual leave and holiday entitlement for all employees based on your settings.  When you clock in and out, pause or stop the working hours tracking in the app, timestamps are automatically saved in your timesheet, providing a work log overview.  cette application's support team is available for free via e-mail or phone hotline during the entire contract period.  Work hours tracker records time live or subsequently.  It is possible to record the time spent on a project or task.  cette application can be integrated directly with your company's software, with numerous standard integrations and a configurable API.  cette application software and the mobile app are regularly maintained and updated so that you have the best experience with our app.  Keep an eye on the timesheets, clock in and out time and overall attendance of your team.  Efficiently manage time spent on projects, costs, turnover, and the orders' profitability at any time.  It is especially interesting for managers and facilitates time management for teams.  *** You need a cette application account to use the app.  Try cette application now 30 days for free.  They can then track time directly in the created plan.  Thanks to numerous evaluation options, you can always keep an overview of an employee's work log.  Attendance tracking data is synchronized as soon as the connection is restored.  If the Internet connection is interrupted, the app will still work offline.  Efficiently manage all holidays and absences.  Requests and confirmation workflows could also be implemented.  "Very good" rating at trusted. 

keyboard_arrow_up