Nano Enterprise Management sur PC image

Télécharger Nano Enterprise Management sur PC


  • Catégorie: Business
  • Version actuelle: 13.6
  • Dernière mise à jour: 2023-11-28
  • Taille du fichier: 16.85 MB
  • Développeur: Erziman Asaliyev
  • Compatibility: Requis Windows 11, Windows 10, Windows 8 et Windows 7

Télécharger l'APK compatible pour PC


Télécharger pour Android Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
↓ Télécharger pour Android Erziman Asaliyev 0 0 13.6 4+

Nano Enterprise Management pour PC: Comment télécharger et installer sur un PC Windows

                   


Bonne nouvelle! Une application Windows comme Nano Enterprise Management est disponible! Télécharger ci-dessous:

SN App Télécharger Rating Développeur
1. NANO Antivirus Sky Scan NANO Antivirus Sky Scan Télécharger 3.6/5
208 Commentaires
NANO Security
2. Nano Adblocker Nano Adblocker Télécharger 3.9/5
81 Commentaires
jspenguin2017
Sinon, suivez les instructions ci-dessous pour utiliser Nano Enterprise Management sur PC:

En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer Nano Enterprise Management sur votre ordinateur :


1: Téléchargez un logiciel d'émulation

Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:

  1. Nox App
  2. Bluestacks
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligne


2 : Installez le logiciel de l'émulateur sur votre ordinateur

Si Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.

  1. Une fois trouvé, cliquez dessus. Le processus d'installation va commencer.
  2. Acceptez les conditions d'utilisation/le contrat de licence et suivez les instructions à l'écran.


3: Installez Nano Enterprise Management sur PC à l'aide de l'application Emulator

Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez Nano Enterprise Management dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera Nano Enterprise Management dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.


Nano Enterprise Management Sur iTunes


Télécharger Développeur Rating Score Version actuelle Classement des adultes
5,49 € Sur iTunes Erziman Asaliyev 0 0 13.6 4+

Nano Enterprise Management Logiciel Aperçu

Nano Enterprise Management is a simple, yet powerful application for small and medium-sized businesses that helps you efficiently oversee purchases, sales, production, warehouses, and finances right from your iPhone, iPad, or iPod touch – and all without internet access or any special skills.  You can also take advantage of the easy-to-use configuration tool to flexibly adjust settings for various attributes (for example, new products arriving to a warehouse will instantly become available to be ordered while factoring in characteristics such as color, size, material, etc.). The special service planner allows you to flexibly manage resources, personnel, and workstations on the basis of actual load.  And, finally, Nano Enterprise Management stores all data locally (no internet access required), supports data transfer between tablets, and can create backup copies and manage them via email, iCloud, or Dropbox.  Nano Enterprise Management is also an excellent fit for any firm that provides services (auto mechanics, hair salons, etc.) or does basic production (assembling computers, crafting furniture, etc.). Thanks to its precise modular structure, all changes in one module are instantly reflected in the others.  Another major advantage is the attractive, elegant reports with flexible filters that allow you to instantly create excerpts based on the exact time period and data you need at a given moment.  If you frequently work on a computer or laptop, just install the desktop version of the application (for MacOS), which has the same features as the mobile version.  The most important information is collected in the "Marginal Revenue" report, where you can view your total profits for a selected time interval broken up by region, customer, store, or other factors.  All information is visible in real time, so at any time you can check how many orders are currently being processed, how many payments have come in from customers, how much stock is remaining in the warehouse, and how much cash the company has on hand.  The application's primary purpose is to efficiently manage purchases and product sales for small companies.  For example, you could distribute incoming orders to various technicians based on their work schedules, rates, and specializations.  To differentiate the users’ permissions in the application, the Role-Based Access Control (RBAC) is implemented.  As soon as you learn your way around the application you can feel free to delete the test data and upload your own.  Deposits and withdrawals have been simplified to the highest degree possible, so even an inexperienced user can easily make sense of them.  Moreover, the application is provided along with a tutorial database for your convenience.  There is also a desktop version of the app that is fully compatible with the mobile version.  In multi-user mode, you can locate the database on the Web hosting and connect to it all your users.  Please email us for help or to give suggestions. 

keyboard_arrow_up