Télécharger l'APK compatible pour PC
Télécharger pour Android | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
↓ Télécharger pour Android | FreeAgent Central Ltd | 12 | 4.66667 | 4.22.0 | 4+ |
Rechercher des applications PC compatibles ou des alternatives
Logiciel | Télécharger | Rating | Développeur |
---|---|---|---|
![]() |
Obtenez l'app PC | 4.66667/5 12 la revue 4.66667 |
FreeAgent Central Ltd |
En 4 étapes, je vais vous montrer comment télécharger et installer FreeAgent Mobile Accounting sur votre ordinateur :
Un émulateur imite/émule un appareil Android sur votre PC Windows, ce qui facilite l'installation d'applications Android sur votre ordinateur. Pour commencer, vous pouvez choisir l'un des émulateurs populaires ci-dessous:
Windowsapp.fr recommande Bluestacks - un émulateur très populaire avec des tutoriels d'aide en ligneSi Bluestacks.exe ou Nox.exe a été téléchargé avec succès, accédez au dossier "Téléchargements" sur votre ordinateur ou n'importe où l'ordinateur stocke les fichiers téléchargés.
Lorsque l'émulateur est installé, ouvrez l'application et saisissez FreeAgent Mobile Accounting dans la barre de recherche ; puis appuyez sur rechercher. Vous verrez facilement l'application que vous venez de rechercher. Clique dessus. Il affichera FreeAgent Mobile Accounting dans votre logiciel émulateur. Appuyez sur le bouton "installer" et l'application commencera à s'installer.
FreeAgent Mobile Accounting Sur iTunes
Télécharger | Développeur | Rating | Score | Version actuelle | Classement des adultes |
---|---|---|---|---|---|
Gratuit Sur iTunes | FreeAgent Central Ltd | 12 | 4.66667 | 4.22.0 | 4+ |
Snap expense receipts, upload them to your account from your phone and cette application will extract the information and fill in all the required fields for you. Set up a bank feed and let all of your transactions flow into your cette application account in real time. - Add the cette application app widget to your phone’s home screen to keep track of what’s on your Radar To-Do List without having to open the app. - Link your bank account to cette application quickly and securely through your bank’s mobile app. cette application automatically categorises your transactions and matches saved receipts to bank transactions that match the date and value. If you’re an existing cette application user, simply download the app and sign in to your account. Please note you need to have an active cette application account to use this app. Signing up to cette application gives you access to both the mobile app and the desktop version of the software. - Reorder your homescreen on the cette application app so the information that’s most important to you appears first. - Switch between multiple cette application accounts easily. Power through quick tasks with your Admin To-Do List, understand how your business is performing and be alerted to interesting business and customer insights (like who is slowest paying). Radar is the smartest way to keep an eye on your business, with intelligent insights, tailored trend spotting and personalised tips all in one place. Send invoices on the go, get paid faster with online payments and let our automated invoice software chase late payers for you. Create an account to start your 30-day free trial. Snap an expense, check your cashflow, stay on top of overdue invoices. Upgrade to a more automated and organised expense management system. - Update your company details, including your logo, while you’re on the go. Take care of business, anywhere.